сряда, 19 февруари 2014 г.

УЖАС!!! ЕТО ИСТОРИЯТА, КОЯТО ПОТРЕСЕ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ!

От няколко дни социалните мрежи са наводнени с историята на Жоро от Исперих, която разплака всички! Ето и самата история!
"Братя! Преди месец една вечер се прибрах се в къщи, а телевизорът ми светна, без да съм го включвал и започна да показва едно и също на всички канали - YOU ARE DEAD!
Демек - ТИ СИ МЪРТЪВ! Така аз разбрах, че съм умрял и само клетият ми телевизор знае за това.
Сега си седя у нас! Не мога да гледам телевизия. Не мога да слушам радио! Не мога да си пусна компютъра! Навсякъде едно и също - YOU ARE DEAD!
Дори на сметките ми за ток, парно и вода, вместо сумата за плащане виждам надпис - ТИ СИ МЪРТЪВ БЕ!!!!
Братя! Тя, моята явно е приключила! Ама за вас ми е жал! Вие с какво сте заслужили да сте живи? С какво бе, братя мои?"

Б.Р - След справка екипът на РАЗКОШНО - САЙТА ЗА РАЗКОШНИ НОВИНИ установи, че Жоро от Исперих наистина е починал преди месец, докато е гледал телевизия АЛФА - Телевизията на истината!
Продължаваме да разследваме историята и ще я доведем докрай, дори и с риск за живота си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар